Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

  • ۰
  • ۰

یک تصور اشتباه در مورد کامپوزیت ونیر اینه که پوسیدگی و خرابی احتمالی دندان در زیر پوسته ونییر باقی می ماند .
در حالیکه اینطور نیست و قبل از انکه لایه ونیر روی سطح دندان چسبانده شود ، کلیه پوسیدگیها و مشکلات دندانی برطرف می شود و سپس ونییر روی دندانها قرار می گیرد .
ویدیو فوق کامپوزیت ونیر انجام شده برای یکی از مراجعه کنندگان عزیز بود ، شفافیت اینکار بدلیل نوع کامپوزیت ، تکنیک درمان و کیفیت پالیش و پرداخت بود .

بهترین برند کامپوزیت چیست؟
کامپوزیت ها تنوع زیادی دارند ، کیفیت بعضی از انها خیلی خوب و بعضی متوسط و ضعیف است . اما نمی توان از بین انهایی که کیفیت خیلی خوبی دارند گفت کدومشون بهترین است . چون هر برند ویژگیهای منحصر به خودش را دارد . مثلا طیف رنگی یک برند ممکن است برای یک فرد مناسب باشد ولی برای دیگری قابل قبول نباشد . بنابراین پیشنهاد من ، واگذاری انتخاب برند کامپوزیت به دندانپزشک مورد اعتمادتون است.

انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر بر چه مبنایی است؟
مهمترین فاکتور در انتخاب رنگ سلیقه و خواسته مراجعه کننده است
فاکتور بعدی رنگ چهره است ، قاعدتا رنگ دندانها بایست با رنگ چهره تناسب داشته باشد.
مورد بعدی سن بیمار است . استفاده از رنگهای روشن معمولا در افراد جوانتر توصیه می شود .
و در ضمن دندانپزشک در انتخاب رنگ باید به رنگ پایه دندانهای اصلی و میزان شفافیت برند کامپوزیت مورد استفاده دقت کند.

کامپوزیت دندان

بیشترین تقاضا در بخش زیبایی برای لمینت دندان است که شامل لمینت کامپوزیتی و یا لمینت سرامیکی میشود. به دو دلیل کامپوزیت دندان از لمینت دندان تقاضای بیشتری دارد یکی ارزان تر بودن و دیگری بی نیازی از تراش دندان. پس اگر نمیخواهید دندانتان تراشیده شود و یا هزینه برایتان مهم است کامپوزیت و اگر فقط برایتان زیبایی و ماندگاری مهم است لمینت را انتخاب کنید. البته قبل از این کارها باید مقدماتی هم اگر لازم است انجام دهید مثلا ترمیم و عصب کشی و ارتودنسی و ...

قیمت کامپوزیت دندان
هزینه ی کامپوزیت دندان می تواند از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. اولین قدم قبل از تصمیم گیری در مورد قیمت کامپوزیت دندان، برنامه ریزی برای مشاوره اولیه با دندانپزشک زیبایی است. در جلسه مشاوره دندانپزشک زیبایی قادر خواهد بود تا یک طرح درمانی مناسب برای روکشهای کامپوزیتی را برای شما فراهم کند و بتواند در مورد قیمت کامپوزیت ونیر بحث و گفتگو کند. برای کاهش نگرانی های خود در مورد هزینه های دندانپزشکی می توانید از خدمات کامپوزیت اقساطی ، لمینت اقساطی، ایمپلنت اقساطی و ایمپلنت ارزان کلینیک دندانپزشکی  بهره مند شوید.

بهترین کاندید برای انجام کامپوربت دندان

بهترین کاندیدا برای کامپوزیت دندان های جلو
افرادی که دارای دندان هایی نامرتب هستند یا دندان های آنها دارای فاصله می باشد.
کسانی که دندان هایشان دچار تغییر رنگ شده می توانند از کامپوزیت دندان های جلو به منظور زیبایی و سفید شدن دندان ها استفاده کنند .

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • Mina Fahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی