Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

  • ۰
  • ۰

قیمت کامپوزیت دندان چقدر است؟
قیمت کامپوزیت دندان می‌تواند بسته به هر فرد متفاوت باشد، بنابراین بسیار مهم است که قبل از شروع در مورد هزینه و گزینه‌های درمان با متخصص دندانپزشک خود صحبت کنید تا از قیمت کامپوزیت دندان نسبت به نیاز خود مطلع شوید.
البته دقت داشته باشید قیمت‌گذاری کامپوزیت دندان به چند مورد مهم هم بستگی دارد.
عوامل مؤثر بر قیمت کامپوزیت دندان
●    برند و کشور سازنده کامپوزیت
●    تعداد واحد کامپوزیت
●    دستمزد دندانپزشک
●    موارد جانبی شامل نیاز به درمان پوسیدگی‌های دندانی، نیاز به درمان ارتودنسی، برداشتن روکش یا کامپوزیت‌های قبلی و...
●    و...
کامپوزیت‌های ارزان و گران‌قیمت چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟
یکی از مهم‌ترین تفاوت کامپوزیت‌های ارزان و گران‌قیمت در طول عمر و ماندگاری آن‌ها است؛ ازاین‌رو کامپوزیت‌های باکیفیت بیشتر، قیمت بالاتری دارند و در عوض مدت‌زمان بیشتری در دهان باقی می‌ماند. البته ماندگاری کامپوزیت به موارد دیگری نیز بستگی دارد که عبارت‌اند از:
●    نیاز به ترمیم و یا عدم ترمیم
●    تخصص، تجربه و مهارت دندانپزشک
●    رعایت نکات مراقبتی بعد از نصب کامپوزیت
●    مقاومت برند کامپوزیت در برابر تغییر رنگ و ساییدگی
●    و...
پرداخت هزینه کامپوزیت دندان به‌صورت اقساطی
اگر قصد انجام کامپوزیت دندان را دارید و نگران پرداخت هزینه آن هستید باید به شما این خبر را بدهیم که کلینیک دندانپزشکی زیبایی، طرح پرداخت کامپوزیت اقساطی ارائه داده است.
این‌گونه دیگر نیازی نیست نگران هزینه‌های خود باشید و می‌توانید با خیال راحت خدمات مجموعه را دریافت نمایید.
آیا هزینه کامپوزیت دندان‌ها را بیمه پرداخت می‌کند؟
به‌طورکلی بیمه در پرداخت هزینه‌ی جراحی زیبایی مسئولیتی قبول نمی‌کند و از آنجایی که کامپوزیت دندان نیز از شاخه‌های زیبایی است، نمی‌تواند تحت پوشش بیمه باشد. البته در صورتی که کامپوزیت دندان در جهت پر کردن جای خالی یک دندان باشد بیمه در هزینه‌های درمانی به بیماران کمک می‌کند. البته برای دریافت اطلاعات بیشتر لازم است تا با بیمه تکمیلی خود هماهنگی‌های لازم را داشته باشید.
سخن آخر
همان‌طور که توضیح دادیم کامپوزیت دندان تأثیر مستقیمی بر افزایش زیبایی و لبخند دارد، پس اگر قصد انجام کامپوزیت را دارید به هر کلینیکی مراجعه نکنید، چرا که در این صورت با پرداخت هزینه‌های بالا ممکن است از خدمات آنها رضایت نداشته باشید.
توجه داشته باشید پس از انجام کامپوزیت دندان بهتر است سیگار نکشید و دخانیات مصرف نکنید، همچنین نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی رنگی کمتری مصرف کنید و رفتارهای نادرستی مانند دندان قروچه را ترک کنید؛ این‌گونه می‌توانید تا حد زیادی از دندان‌های کامپوزیت خود مراقبت انجام دهید و طول عمر آن را تا حد زیادی افزایش دهید.

 

  • ۰۱/۱۰/۱۸
  • Mina Fahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی