Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

  • ۰
  • ۰

یک لایه نازک از ماده پر کننده سفید است که به منظور بهبود ظاهر دندان یا محافظت از صدمه به سطح دندان به صورت لایه ای روی دندان اعمال می شود.

چه چیزی با روکش کامپوزیت درگیر است؟

یک روکش دندان کامپوزیت ممکن است مستقیماً (ساخته شده در دهان) یا به صورت غیرمستقیم توسط یک تکنسین دندانپزشکی در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته شود ، و بعداً به دندان وصل شود ، به طور معمول با استفاده از رزین.

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان با روکش های لمینت متفاوت است با این حال ، بر خلاف روکش لمینت ، روکش های کامپوزیت مستعد لکه دار شدن هستند و ممکن است دوام چندانی نداشته باشند.

کامپوزیت دندان سریعترین راه برای کمک به بهبود انواع مسائل ازجمله شکاف ، رنگ آمیزی و صاف کردن است.یکی از مزایای آن حفظ بافت طبیعی دندان و سهولت در ترمیم است - اگر کامپوزیت تراشه را انجام دهد به راحتی قابل ترمیم است.گزینه های مختلفی برای بهبود لبخند شما وجود دارد ، اما انتخاب کردن روکش های دندانی مزایای بسیاری دارد.

روکش دندان پوششی نازک است که مستقیماً بر قسمت قابل مشاهده دندانهای جلویی قرار می گیرد. ممکن است از ونیر برای روشن کردن دندانهای جلوی تغییر رنگ استفاده شود و بعضی اوقات برای اصلاح دندانهایی که تراشیده یا فرسوده هستند ، می توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر این ، روکشهای دندان ممکن است بتوانند فضاهای ناهموار یا شکاف قابل توجه بین دندانهای جلویی فوقانی را اصلاح کنند.

لمینت سرامیکی

مزایای لمینت دندان

موارد زیر مزایای لمینت دندان   است:

  1. قوی و بادوام
  2. سطح صاف و شفاف جلوه ای طبیعی به شما می بخشد
  3. مقاوم در برابر رنگ گیری

علاوه بر این ، برای روکشهای لمینت نیز روکشهای فوق نازک به نام Lumineers قرار داده ایم. مراحل قرار دادن روکش لمینت:

در صورت لزوم مقدار کمی مینای دندان را از قسمت جلویی و طرفین دندان برداشت می کنیم. این باعث می شود فضای روکش جدید جای بگیرد و جلوی ظاهری حجیم و غیر طبیعی را بگیرد.در مرحله بعد ، ما از دندانهای آماده شده تصویری را ایجاد می کنیم و مدلی از دهان شما را تشکیل می دهیم.پس از تعیین سایه مناسب ، برداشت ها و مدل ها به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شود و به صورت سفارشی روکش لمینت متناسب دندانهای فردی شما باشد.

در بازدید بعدی از کلینیک روکش ها را روی دندان ها قرار داده و تناسب و شکل آن را بررسی می کنیم. پس از هرگونه تنظیم ، دندان ها تمیز می شوند و روکش ها به دندان های شما متصل می شوند.

کامپوزیت ونیر

مزایای کامپوزیت ونیر

موارد زیر برخی از مزایای کامپوزیت دندان:

  1. ممکن است نیاز به از بین بردن ساختار دندان نباشد
  2. ممکن است به ملاقات کمتری با کلینیک نیاز داشته  باشد
  3. تعویض آسان در صورت آسیب دیدن

مراحل قرار دادن کامپوزیت

پس از آماده سازی دندان یا تغییر شکل دندان ، مواد کامپوزیت را به دقت در یک سایه چسبانده و مجسم می کنیم.

برای سفت شدن مواد کامپوزیت از نور سفت کننده مخصوص استفاده می شود.

سپس روکش  صاف می شود تا مانند دندان طبیعی به نظر برسد.

https://www.hopvinehousedental.co.uk/soham-ely-cosmetic-dentistry/composite-dental-veneers/

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • Mina Fahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی