Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

Dorehami

اینجا همه دور همیم 😍🤗

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت دندان برای کسانی که استخوان کمی دارند

آیا پشتیبانی از استخوان برای ایمپلنت کافی نیست؟ در اینجا راهی برای بازسازی آن وجود دارد

به دلیل شرایط مالی ، افراد اغلب با یک دندان مصنوعی جزئی قابل جابجایی ، دندان از دست رفته ترمیم می کنند ، وسیله ای مؤثر برای بازگرداندن عملکرد و درجه زیبایی ظاهری است. اما بعداً ، ممکن است بخواهند عملکرد و ظاهر خود را با یک ایمپلنت دندان بهبود بخشند.

ایمپلنت دندان نزدیکترین فناوری ما به دندان طبیعی است. اما ممکن است یک سد راه برای کاشت شما وجود داشته باشد ، به خصوص اگر مدت زیادی از ریزش دندان شما گذشته باشد - ممکن است استخوان کافی در محل برای قرار دادن کاشت وجود نداشته باشد. از معایب ایمپلنت دندان طول درمان طولانی مدت آن می باشد.

قلب یک کاشت یک پست فلزی تیتانیوم است که به صورت جراحی در استخوان فک تعبیه شده است. تیتانیوم به طور طبیعی سلولهای استخوانی را جذب می کند ، که رشد می کنند و به آن می چسبند تا یک نگهدارنده محکم تشکیل شود که بتواند از تاج چینی یا ترمیم های دیگر مانند پل ها یا پروتزها پشتیبانی کند. اما برای دستیابی به ظاهر طبیعی ، مهم است که ایمپلنت در محل مناسب قرار گیرد. برای دستیابی به این امر به استخوان کافی احتیاج دارد.

اما اگر دندان مدت از بین رفتنش زیاد باشد ، ممکن است استخوان کافی وجود نداشته باشد. نیروهایی که هنگام جویدن حرکت می کنند از طریق دندان ها به استخوان فک ایجاد می شوند که رشد استخوان را تحریک می کند. اگر آن محرک به دلیل وجود دندان از دست رفته غایب باشد ، سلولهای جدید استخوان ممکن است سلولهای قدیمی را با سرعت سالم جایگزین نکنند و حجم استخوان کل شروع به کاهش می کند.

اما ممکن است راه حلی وجود داشته باشد: پیوند استخوان. با این روش مقداری قبل از عمل کاشت ایمپلنت پیوند استخوان دهنده را در ناحیه کمبود استخوان قرار می دهیم. پیوند استخوان به عنوان داربست برای رشد سلولهای استخوانی جدید استفاده می شود. امیدوارم ، این استخوان سالم به اندازه کافی برای پشتیبانی از کاشت ایجاد کند. اگر کمبود استخوان جزئی باشد ، ممکن است ایمپلنت و پیوند استخوان را همزمان قرار دهیم.

اگر ریزش استخوان را تجربه کرده اید ، ابتدا باید میزان استخوان در محل دندان از دست رفته را مشخص کنیم و اینکه آیا پیوند گزینه مناسبی است. پیوند استخوان کاشت شما را به تعویق می اندازد ، اما در صورت موفقیت آمیز ارزش تاخیر ارزش دارد. با افزایش حجم استخوان می توانید یک دندان جدید به دست بیاورید که از ترمیم فعلی شما برتر است.

http://www.ashevillefamilydentistry.com/blog/post/not-enough-bone-support-for-an-implant-heres-a-way-to-rebuild-it.html

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • Mina Fahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی